dijous, 17 de novembre del 2011

Futurs biblionautes!

Hola som l'Olga Fernández de primer ESO A i el David García de segon ESO B i tots dos hem fet la solicitud per convertir-nos en biblionautes.
Olga Fernández: m'agrada molt el treball que fan els biblionautes a la biblioteca. Per mi té molt de mèrit que deixin d'anar al pati per estar aquí a la biblioteca ajudant als seus companys. Això fa que s'estigui molt còmode a la biblioteca. I a mi també m'agradaria formar part d'això.
David García: M'agrada molt que la biblioteca estigui oberta a les hores del pati i el menjador perquè així pots aprofitar el temps i fer feina, i estudiar per si tens algun examen important. Tant l'Olga com jo fem moltes activitats extraescolars i ens va molt bé venir a la biblioteca. Des de primer que vaig veure com funcionava la biblioteca em va agradar molt i vaig decidir que a segon volia ser biblionauta per ajudar al seu funcionament.
Tots dos esperem formar part i aprendre moltes coses!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada